• bold
  • brave
  • iconic
  • simple
  • louder
Loaded
LOUNGEITUDECasa de Vinuri Stefanesti
Brand Identity
Bottle screen printing
Large design
Provocarea

“Avem nevoie de o sticla noua, de un vin care sa nu aiba abordarea clasica. Ceva care sa fie prezent in cluburi in lounge-uri si pe terase. Abordarea cu etichete clasice nu este catchy, trebuie sa fie altceva. Nu vreau sa ne mai adresam consumatorului clasic de vin”

Abordarea

Avem nevoie de un design minimalist, de o sticla inalta si de doua vinuri – unul sec sau demisec pentru el si unul demidulce pentru ea (desi pe cel de-al doilea il beau si foarte multi barbati si viceversa – cliche). Designul trebuie sa fie diferit, indraznet, cu o aluzie directa la designul de spirtoase sau parfumuri.

Crama Marcea – longitudine 24, 57 49 99 & latitudine 44, 53 09 11. Latitudine – latitude – L’ATIITUDE – asta e vinul ei. Longitudine – longitude – LOUNGE? – LOUNGEITUDE – asta e vinul lui.

La un an de la lansare, ca sa rezervi masa la un club trebuia sa cumperi o sticla de Absolut sau un Loungeitude Magnum. Succes?! Checked!!!


Desi sunt la pret dublu fata de vinurile de linie ale Casei de Vinuri Stefanesti Marcea, stocurile de Loungeitude si L’attitude se termina intotdeauna primele.

Next Project
ARROGANCEDomeniile Franco-Române